pondelok 13. júla 2015

Goodbye Jún 2015

Škola skončila a ja čoby novopečený bakalár som mala pred sebou mesiac voľna v podobe Júna. Hneď na začiatku som však musela dať do poriadku nejaké veci ohľadom budúcej roboty, celkom často som navštevovala náš úrad práce, na ktorom som sa bola aspoň na ten mesiac registrovať a užívala si voľné dni. V podstate som teda viac menej sledovala seriály, filmy, čítala som málo a hlavne som sa venovala rodine a priateľovi. Predovšetkým rodine, keďže som vedela, že sa čoskoro odsťahujem a už s nimi nebudem tráviť tak veľa času. Chodili sme na spoločné obedy, kúpať sa, do kina, čo nás len napadlo. Taktiež sme absolvovali rodinný obed, na ktorom sme neboli len my, ale aj bratranci, ktorí sa sem dostali z Prahy a Bratislavy, takže to bola celkom udalosť, že sme boli všetci pokope. Celé sme to navyše zavŕšili hneď potom cez víkend, kedy prišiel ocino a robili sme rodinný guláš a opekačku. Och a úplne sme to zavŕšili dňom obžerstva, alias mojimi promóciami na konci mesiaca, kedy sme sa všetci vybrali do Bratislavy, absolvovali slávnostnú ceremóniu a šup šup na slávnostný obed, na ktorom sme si rozhodne všetci poriadne dopriali a na konci som mala pocit, že sa ani nenaskladáme do auta, ale podarilo sa a dorazili sme domov štastní a zdraví a hlavne najedení


Počas Júna som prečítala len dve knihy. Konečne som sa pustila do Beznaděje, ktorú som už dlhšie odkladala a ktorá ma spočiatku veľmi nezaujala, ale napokon sa to ukázalo ako dobrá voľba a skvelý príbeh. Druhou knihou bola prvá časť Troch pátračov, kde som sa rozhodla dať si re-reading, nakoľko to predsa len boli celkom super knihy, hlavne v čase detských rokov.


Na nakupovanie kníh som tento mesiac chvalabohu nemala toľko času, takže som neminula peniaze, ktoré nemám a nezaplnila tak svoju už aj tak plnú knižnicu ešte viac, ale predsa len som si kúpila v akcii dve eknihy do môjho Kindlu, za 2,90 pokračovanie Beznaděje - Stratenú nádej a Silo, na obidve som celkom zvedavá. Taktiež mi pribudli ešte dve knižky od Metafory, ktorej za ne skutočne ďakujem. Sú to Hudba pre Kláru a Skutečná láska.


Narozdiel od kníh som videla skutočne veľké množstvo filmov. Dokopy ich bolo jedenásť. Znova som si pozrela Love, Rosie. Vybrali sme sa do kina na Jurský svet, ktorý bol výborný. Konečne som si pozrela Tučniakov z Madagaskaru, ktorí boli skvelý ale akosi som čakala trochu viac. Priateľ pre mňa pripravil Kráľovu reč a KingsMen-ov, obidva filmy boli úžasné. Dobrovoľne a sama od seba som pozrela Starving Games, Parchantov a Home Sweet Hell, ktoré neboli až také otrasné, ale dali sa pozrieť. Nakoniec to bol úžasný Playing it Cool, priemerná Žena v čiernom 2 a celkom slušný horor Pod Zemou


Jún narozdiel od iných vecí bol celkom priaznivo naklonený ku geocachingu. Podarilo sa nám nájsť 20 tradičných krabičiek. Jedna bola v takej jaskyni a ja som skoro dostala panický záchvat, našťastie som to však predýchala a krabičku sme našli. Jednu zemskú v podobe Važeckej jaskyne. Tri multi, ktoré som úspešne vyrátala a nakoniec aj tri otáznikové, nad ktorými som sa trochu potrápila, ale napokon som ich úspešne vylúštila a po získaní finálnych súradníc sme ich aj úspešne našli. Dokopy sme teda objavili 27 skrýš. 

Seriály som tento mesiac trochu zanedbávala. Videla som však až 33 častí z Parks&Recreation, ktorý je stále viac super a je mi ľúto, že má "len" 7 sérií. Dve časti som videla z Nurse Jackie, ktorá ma už moc nebaví a som celkom aj rada, že sa blíži ku koncu. 4 časti som videla z Pretty Little Liars a 2 časti z Bones, ktoré tak ukončili sériu. Ešte som po jednej časti videla z The Whispers, unREAL a Stitchers, čo boli piloty nových seriálov, ktoré ma zaujali. Dokopy to teda bolo nejakých 46 častí.

Kilometrov tento mesiac nebolo veľa, keďže som trávila veľa času hlavne doma. Takže som dokopy nachodila a nacestovala len slabých 1000 kilometrov, čo je v podstate skoro nič v porovnaní s niektorými mesiacmi. A už sa to bude len a len znižovať

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára