utorok 7. júla 2015

Aktuálne seriálové dianie ¤ 15

Leto v plnom prúde a s ním aj množstvo novozačínajúcich seriálov. Vybrala som si niektoré z nich a pustila sa do pilotov (prvých, úvodných častí) s tým, že podľa toho, ako ma zaujmú si pozriem nasledujúce štyri časti alebo seriál rovno vyšmarím a ani nezaradím do watchlistu. Jednotlivé piloty začali už asi od mája a odvtedy ich sledujem a hodnotím, aby som Vám mohla priniesť ich prehľad a pri niektorých sa už neviem dočkať, ako sa pustím do pokračujúcich častí, nakoľko ma niektoré skutočne zaujali. Dokonca aj tie, u ktorých som to nečakala a naopak, niektoré, od ktorých som mala veľké očakávania ma celkom sklamali alebo nezaujali tak, akoby som si to predstavovala. Do nových seriálov sa púšťam aj preto, lebo v mojom zozname nedávno skončila Nurse Jackie a niektoré iné majú letnú pauzu a to predsa treba zaplniť.

unREAL – 1. 6. 

Rachel je členkou týmu, který má na starosti realizaci celé show zprostředkující vztahy ostatním lidem. Aby byl pořad pro diváky zajímavý, je Rachel nucena manipulovat s účinkujícím, aby kamera zachytila co možná nejpeprnější záběry, které by se pak mohly vysílat. To vše na popud Julie, ambiciózní produkční pořadu.

Od tohto pilotného dielu som veľa nečakala, takže aj mňa samú prepvapilo konečné rozhodnutie, že by som mu ešte na pár častí mohla dať šancu. V tejto epizóde vidíme začínajúcu tv show o hľadaní úžasnej a krásnej manželky, niečo ako dávali u nás s tým chlapíkom „Přijmeš moji růži?“. Tak niečo také. Avšak s tým rozdielom, že tu sa venujeme viac tomu, čo sa deje za kamerami celej show. Vidíme ako sa ľudia v pozadí snažia dievčatá aj hlavného ženícha manipulovať a tak rozmýšľame, či je to naozaj tak aj v skutočnosti, skôr myslím, že áno. Popri tom ešte v istej miere sledujeme život za kamerami a spoznávame niečo zo životov tvorcov týchto seriálov. Rozhodne som teda po skončení pilotu zvedavá na ďalšie časti, teda to potiahnem najmenej po piatu a potom sa uvidí.

The Whispers – 1. 6. 

Několik dětí ve Washingtonu DC začalo mluvit o svém imaginárním příteli Drillovi. Rodiče však netuší, že tento přítel není zas tak smyšlený, jak se domnívají. Drill dokáže děti přimět k nebezpečným hrám, které mají velmi reálné následky.
Agentka FBI Claire Bennigan vyšetřuje případ šestileté dívky, která téměř zabila svou matku během hraní si se svým imaginárním kamarádem. Claire přemýšlí, zda má holčička pouze psychické problémy, nebo jestli za tím náhodou nestojí něco většího.

Spočiatku som čakala nejaký hororový príbeh s kopou vrážd, aj preto som si tento diel pozrela cez deň. Nakoniec sa však nič extra hrozné neprihodilo. Príbeh ma celkom zaujal svojím nápadom – mimozemšťania, ktorí čoby imaginárni priatelia ovládajú deti, ale takisto niektorými poprepletanými vzťahmi a záhadami, ktoré sa vynoria už v prvej časti, čo bol podľa mňa dobrý krok, keďže mňa osobne to naladilo na sledovanie niekoľkoých ďalších častí. Len uvidíme, či niektoré veci nebudú príliš naťahovať. A posledným bonusom, ktorý povedal áno za mňa bol Milo Ventimiglia. Tomu sa proste nedá odolať. Takže, ďalšie časti sú u mňa isté, uvidíme, ako sa to vyvinie.

Stitchers – 2. 6. 

Kirsten je mladá žena, která je naverbována do tajné vládní agentury. Jejím úkolem je pracovat s myšlenkami nedávno zemřelých. Jejich vzpomínky budou využívány k vyšetřování jejich vražd a jiných záhad, které by jinak spolu s těmito lidmi odešly do hrobu.

Tak toto som pridala na zoznam len zo zaujímavosti a som z toho čo som videla akási nerozhodná. Hlavná postava je relatívne dosť nesympatická a neobľúbila som si ju, jediné čo sa mi zdalo relatívne sympatické bola jej neohrabanosť. Potom sa tam objavila protivná spolubývajúca a nejaký šprt pracujúci v laboratóriu, do ktorého hlavnú hrdinku dotiahnu. Trochu mi to pripadalo ako hra na Bones, ale príbeh si ma nezískal a aj predstavenie hlavných postáv, resp. postáv, bolo podľa mňa nedostatočné keďže mi vlastne ani nie je jasné, kto je k hlavným postavám patrí. Tento seriál vyraďujem hneď, pozrieť si ďalšie časti ma láka tak na 10%, čo je dosť málo a rozhodne sa nejdem púšťať ani do prvých piatich, uzavriem to hneď. Budem však zvedavá, či si seriál získa sledovanosť ostatných a ako dlho vydrží.

Becoming Us – 8. 6. 

Ben je obyčejný teenager z Evanstanu v Illinois. Je mu sedmnáct, chodí do školy, má přítelkyni a rád tráví čas se svou rodinou. Nyní se však dostal do zvláštní situace. Po nedávném rozvodu rodičů se dozvěděl, že se jeho otec rozhodl podstoupit zásadní změnu. Chce se stát ženou, Carly, a Ben i jeho rodina a přátelé se s tím musí naučit žít.

Pilot tohto nového seriálu bol relatívne dobrý. Predstavia sa nám tam postavy, ktoré v seriály budú vystupovať a ďalej sledujeme ako teenager Ben znáša premenu svojho otca na ženu. Trochu mi vadilo to, ako bol a vlastne aj bude zvyšok seriálu natočený a to tak, že máte pocit, akoby ste sledovali reality show. Taktiež, aj keď si uvedomujem, že je to zložitá situácia pre celú rodinu, nepáčil sa mi Benov postoj, jeho priateľka mi pripadala čudná a vždy keď hovorila niečo akože múdre som mala pocit, že nemám šajnu čo chce povedať. Benova matka – tá nepremenená mi tiež išla na nervy, keďže vyzerala neustále nasratá, aj keď mala dôvod, ale aj tak. Pilot celkom podarený, ale po chvíľke premýšľania myslím, že nebudem pokúšať ďalšie štyri časti, nakoľko si nemyslím, že by ma to zaujalo, alebo že by to malo pre mňa nejaký estetický prínos. Priznávam, že je to celkom netradične natočené a že ide o tému, ktorá dnes už nie je takým tabu a ja rozhodne nie som proti zmene pohlaví, ale ako seriál to zrejme nie je nič pre mňa.

Scream – 30. 6.

Video na YouTube se virálně rozšíří. Tato zdánlivě běžná věc přinese dospívající dívce Audrey kupu problémů. Video se totiž stane katalyzátorem, který vede k vraždě. Ta otevře dveře, za kterými se skrývá temná minulost městečka, ve kterém Audrey žije.

Pilot tohto seriálu skutočne začína potajomky nakrúteným videom, ktoré sa dostane na verejnosť. Akosi som však nemala pocit, že by okrem poníženia jeho hlavnej aktérky k niečomu viedlo. Toľko k úvodnej scéne a akejsi čudnej seriálovej „anotácii“ na serialzone. Hneď v predĺženom úvode sme svedkami prvej vraždy, ktorých bude v seriály snáď ešte neúrekom a zvyšok časti sa točí okolo smrti obľúbenej spolužiačky, akomsi divnom kare v podobe párty pri jazere a do toho všetkého sme zasvätení do situácie spred niekoľkých rokov, kedy v mestečku „řádil“ sériový vrah, ktorý pripravil o život nejaké miestne decká. Legenda podľa všetkého znova ožíva a deti v meste by sa mali začať seriózne báť o svoje životy. Bohvie, kedy im dôjde, že ide skutočne o život a nielen o nejakú povedačku. Mne však došlo hneď, že seriál bude u mňa pokračovať.

1 komentár:

  1. Tak z tohto ma zaujal akurát Unreal a ešte Stitchers, ale ten len témou tých myšlienok zomretých. Ja som začala teraz, ako má všetko pauzu, dopozerávať niektoré seriály, ktoré som voľakedy sledovala v TV, ale nikdy som nevidela všetky časti. Takto som počas 1 mesiaca videla kompletne: Joey, Tru Calling, Pushing Daisies, Krok za krokom a čisto nové, čo som si pozrela: Witches of East End, Dracula, Bad Judge, iZombie a teraz som začala aj Modern family. Trochu som sa rozšvihla 8D Ešte plánujem dopozerať PLL, kde ma to prestalo baviť v 4. sérii, no teraz by som chcela tomu dať ďalšiu šancu a ešte ma zaujíma Outlander, ktorý má veľké ovácie v blogerskom svete, lenže samotný ma moc neláka, len som zvedavá, čo na tom všetci vidia. A tiež by som si rada pozrela od začiatku Monk a Odložený prípad, čo som mala veľmi rada, lenže so starými seriálmi je ten problém, že ich veľmi ťažko zohnať na normálnom online prehrávači.
    Dokopy mám kompletne pozretých 31 seriálov (:O), tie čo majú pauzu mám 14 a rozpozeraných 5. Ani nemám čas dať šancu novým pilotom, lebo sa bojím, žeby som si musela ďalšie seriály pridávať 8D ale v ďalšej sezóne určite zase príde niečo nové, čo budem kukať. Len bohužiaľ tieto nové sa málokrát uchytia a potom končia pri 1 sérii 8(

    OdpovedaťOdstrániť