nedeľa 28. decembra 2014

Milý Knižíšku...


Tak ako vlani, tak som sa aj tento rok zapojila do skvelej akcie - Knižíška. Mňa osobne veľmi teší, že aspoň jednu knihu pod stromčekom mám takú tajnú a neviem o nej resp. neviem aká to bude kniha, čo je nesmierne potešujúce. To napätie a čakanie a potom to rozbaľovanie. Následné hľadanie miesta v knižnici pre novú sestričku, no radosť žiť. 


Môj tohtoročný Knižíšek ma neskutočne potešil, keďže mi doniesol knižku, ktorá mi presne chýbala ako posledná do série, takže ju mám konečne kompletnú čo ma neskutočne teší. Sama som tiež posielala sériovú knihu, predpokladajúc, že dotyčný ju tiež ocení a doplní sériu, ktorú má predpokladám doma.

Takže týmto ďakujem svojmu Knižíškovi, ktorý to trafil úplne perfektne a taktiež za krásne záložky, ktoré ma nesmierne potešili. Vlani som bola taká nadšená z Knižíška, že som ho vlastne ani nestihla odfotiť a pri tomto som tiež bola taká nedočkavá, že som si to uvedomila až keď bolo po všetkom. Takže som ešte utekala hľadať papier, v ktorom bol zabalený, aby som ho mohla pekne odfotiť. Ale dalo to zabrať, chodiť okolo neho a čakať až do večera. A nakoniec to prekvapenie! No proste super akcia. Ďakujem, že taká existuje, ďakujem Knižíškovi a všetkým Vám ešte prajem pekné sviatky.

4 komentáre:

  1. Som rada, že knižka v poriadku prišla a že som ťa potešila :) Nemáš zač :) Inak prepáč za toľko lepiacej pásky, ale bála som sa, že sa to po ceste roztrhne, tak som to pre istotu viac spevnila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To nevadííí :) všetko bolo super a ja som strašne vďačná :) len mi nie je nejako jasné ako to bolo podelené, lebo ja som neposielala Tebe ale niekomu inému :)

      Odstrániť
    2. Suši to delí náhodne :) To nemusí vôbec byť tak, že kto posiela tebe, tak automaticky aj ty jemu :)

      Odstrániť
    3. Hej, potom som si aj myslela, že to tak bude :) ale fakt som si myslela, že vyberá dvojice :) tak to sa potom chúďa fakt namaká na tom :)

      Odstrániť