pondelok 29. decembra 2014

Dlouhé zimní večery - Tři věci, které mám na Vánocích ráda.

Tak ako to už u mňa chodí, tak sa rada zapájam do rôznych možných aktivít a kedy sa do nich treba zapájať najaktívnejšie? No predsa na Vianoce. Lebo ja ich milujem. Skutočne. Takže som sa sama od seba nechala presvedčiť na zapojenie sa do tohto projektu. Pôvodný článok nájdete na tomto odkaze.

1. Sneh – priznajme si, aj keď všetci čas od času frfleme, keď už je vonku naozaj zima, aj tak väčšina z nás dúfa, že Vianoce budú krásne biele. Deti sa budú môcť sánkovať, psovi nebude treba každú chvíľu sprchovať zablatené brucho, topánky sa nám nezamočia tak rýchlo a hlavne nebude nikto vidieť žiadny bordel, ktorý sa na okolí nachádza, pretože sneh to všetko zakryje, zahalí do serióznej bielej farby a hneď je všetko krajšie.

Takisto milujem sneh preto, pretože snežilo, keď som pred takmer piatimi rokmi dostala prvú pusu od môjho drahého a bol to ten taký krásny poletujúci sneh, nie ten pri ktorom máte pocit, že Vás prenasleduje tisíc ihličiek. Ale krásny, pomaly padajúci, poletujúci sneh. Takže, niekto sa bozkáva v daždi, my v snehu.

2. Voľné dni – ďalšie klišé ale Vianoce sú fakt dni, kedy som rada, že nemusím nič robiť a bez výčitiek môžem z hlavy odpratať všetky povinnosti a hlavne tie školské, ktoré mi hlavu zaťažujú 80% času a to ma neskutočne štve. Takže na Vianoce pekne krásne vyprádznime hlavičku a oddychujeme, papáme koláčiky a rezne a užívame si voľné dni. Možno sem tam upraceme, ale to už k sviatkom patrí.

3. Rodina – aj keď sa niekedy nestretneme za celý rok, predsa len sa akosi vzdaľujeme, hlavne tie mladšie ročníky, tak Vianoce nás vždy nejako spoja a ja po dlhej dobe vidím ľudí, ktorých som dlho nevidela a som šťastná ako blcha, že s nimi môžem stráviť nejaký čas. Pretože rodina je u mňa na prvom mieste, neskutočne ju milujem a je pre mňa neskutočne dôležitá. Veď čo by sme boli bez rodiny (aspoň ja).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára