utorok 7. októbra 2014

Hřejivá výzva ¤ 1

To by som nebola ja, aby som sa zase niekde nezapojila. Trochu iná výzva, aké sa dajú nájsť bežne a mňa si rozhodne získala. Idem do toho, všetky potrebné veci nájdete na tomto blogu a zvyšok už bude pribúdať postupne. Hlavne, neberte ma príliš vážne .)


Místo, které miluješ (libovolný útvar)

Ešte neexistuje. Potichu učupené v inom vesmíre čaká, kým ho niekto konečne objaví a využije. Miesto, ktoré čaká na ľudí, ktorí ho budú milovať a pre ktorých bude takmer všetkým. Trpezlivo vyčkáva, kým bude môcť hrdo nosiť názov „Náš domov“ alebo niečo podobné, záleží na tom, kto si ho nájde a bude s ním zdieľať svoje šťastie, smútky, radosti, celý svoj život.

Už dávno som zistila, že miesto ktoré milujem nie je to, kde sa cítim dobre, ale je to kdekoľvek, kde sú moji milovaní. Milujem svoj domov. To miesto, kde ma čaká mama, sestra. Všetky miesta, kde sa stretávame s otcom. Ale čím som staršia, tým viac zisťujem, že je čas hľadať si miesto, v ktorom budem ten domov vytvárať ja. S niekým.

Nezáleží na tom, či to bude garsónka s malým oknom a bez balkóna, zaleží len na tom, aby sme tam konečne boli spolu. Pretože ak si mám predstaviť miesto, ktoré milujem, predstavím si jedno stabilné miesto, kde je on, ten ktorého milujem. Nikto nemusí nikam cestovať, žiadne dlhodobé odlúčenie. Sme tam, spolu. A presne to je to miesto, ktoré milujem. Je jedno kde sa bude nachádzať. 

Ešte neprichádza. Ešte je čas. Potichu čaká, kým osud zariadi všetko tak ako má a kým príde jeho chvíľa...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára