pondelok 29. septembra 2014

Goodbye August 2014

August ubehol ako voda, tuším ešte rýchlejšie ako Júl. Rozhodne však na to mal dôvod. Prvých desať dní som strávila sama s priateľom u neho, keďže jeho rodičia boli na dovolenke a užívali sme si, že môžeme byť spolu a robiť čo chceme. A veru sme tie dni aj využili. Boli sme na hubách, v aquacity, absolvovali sme návštevu starých rodičov a spoločný obed, zdolali Slovenský raj v neskutočnom daždi!!! (nebolo suchého miestečka na nás), dopriali si filmový večer s pizzou, pár posedení s kamošmi na pive a potom som sa musela pobrať domov, keďže ma čakala letná prax. Dva týždne tam mi však ubehli strašne rýchlo aj vďaka sestričke a doktorke, ktoré ma mali na starosti a boli to vážne dva ľudské poklady, s ktorými bolo radosť pracovať. Pomedzi to som si odskočila do Bratislavy aby som sa ubytovala na novom internáte a prekvapivo stihla vlak hneď domov (zápis o ôsmej a ja čo chodím skôr som už 7:55 sedela vo vlaku domov, cha chá). A zrazu prišiel domov ocino, prišiel koniec mesiaca a mohli sme sa vybrať na dovolenku. Cestovali sme tri dni, pričom sme šli cez Linz - Zell am See - Lago di Garda - Verona - Pesaro až do Porto Recanati. Tam sme si to skutočne užili, hlavne to, že sme boli rodina pohromade.


Knihy na tom boli opäť skutočne biedne, pribudli mi len dve, Utíkej, káčo, utíkej a Žiara od Alyson Noel, pričom som ani jednu ešte nestihla prečítať. Ale veď ja sa k nim raz dostanem.


Filmy na tom boli relatívne dobre, podarilo sa mi pozrieť milý český film Probudím se včera, ku ktorému sa nepochybne niekedy ešte vrátim. Druhý český Cesta do lesa, ktorý mi stačilo vidieť raz a Rodičovský manuál, ktorý pobavil, poučil a zanechal dobrý pocit.


Kilometre aj napriek dovolenke nie sú také dlhé, hlavne preto, že sme sa z dovolenky vracali v Septembri, takže je to rozrátané. Aj tak je to však úctihodných 1836 kilometrov, pričom na aute som ja prešla asi len 500 za čo sa hanbím, ale nič s tým už nenarobím. Kopce v IT si užila sestra (ja by som určite odvarila brzdy ako minule) a diaľnice zase ocino.

 

Seriály boli tento mesiac asi najbiednejšie z celého roku. Videla som len dve časti Pretty Little Liars a štyri časti Under the Dome. Hanba!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára