nedeľa 21. septembra 2014

21. 9. 2014 alebo Back in reality

A je to tu, škola opäť začala a ja som naklusala naspäť do hlavného mesta, aby som z neho odišla s titulom Bc. (dúfajme) a začala snáď nejaký ten dospelácky život. Po nádherných prázdninách, kedy som fakt nemala čas sem niečo dávať (alebo mi bolo príliš dobre na to aby sa mi chcelo) som dnes naplnila svoj starý ošúchaný kufor (na prasknutie!) a sadla na vlak. Preplnený, ako inak, ale chvalabohu som tvor skúsený a bez miestenky sa ani nepokúšam na dlhšie trasy cestovať. Potom som prestúpila do preplneného trolejbusu a skončila na novom intráku, pričom moja nová spolubývajúca tu ešte nie je a ja som skutočne zvedavá čo to bude zač a ako sa mi bude bývať. Okrem nás dvoch tu sú ešte tri dievčatá na vedľajšej bunke, čo je pre mňa celkom nezvyčajné. Tak len dúfajme, že život dal dohromady 5 ľudí, ktorí sa aspoň budú vedieť vystáť a rešpektovať keď už nič iné.

Zajtra prvý deň do školy, o týždeň som si ju odložila, ale takisto je to predsa len stres. Teším sa na spolužiakov a som zvedavá, čo to bude, tento posledný ročník. Pre nás i pre učiteľov.

Postupne sa budem snažiť znova vbehnúť do toho školského stereotypu. Ale teraz ešte nie. Teraz si idem ľahnúť a čítať. Všetko nechám, nech to začne až zajtra.

Takisto sa neospravedlňujem, že som takmer tri mesiace nič nepridala. Však ja to doženiem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára