nedeľa 18. mája 2014

Happy moment ¤ 14


Náš život je plný malých i veľkých radostí, ktoré každodenne zažívame. Aj napriek tomu mám niekedy pocit, že sa mi nič nedarí, všetko je zle, je mi smutno a podobne. Preto som sa rozhodla, že namiesto toho aby som neustále smútila za niečím čo mi ušlo, sa trochu zameriam na veci, ktoré mi urobili radosť. Predsa len je potrebné tešiť sa aj z maličkostí, ktoré nám rozjasňujú dni.

Keď rekapitulujem pozitívne veci z tohto týždňa na myseľ mi príde záchranársky "špeci" balíček, ktorý mi pripravila spolužiačka. Prosila som ju o trochu octanovej masti, keďže je na ambulancii, kde to majú bežne a ona mi doniesla nie len masť, ale aj obväz a štvorce so slovami, že mi pripravila "taký set". Malé gesto, za ktoré som jej bola neskutočne vďačná a hlavne bola vďačná moja noha, pre ktorú bolo nanášanie masti neskutočnou slasťou.

Taktiež ma potešilo, že som na praxi neostávala do tretej sama, ale mala som spolubojovníčku

Že nás v piatok pustili o 20 minút skôr presne vo chvíli, kedy sme v to už prestávali dúfať.

Že je za nami druhý týždeň mesačnej praxe.

Všetko sa to teraz viac menej točí okolo mojej praxe v nemocnici, predsa len tam strávim každý deň osem hodín, čo je pre mňa väčšina dňa, keď vezmem do úvahy koľko toho prespím, ale je fajn vidieť, že aj na tom sa dajú nájsť nejaké pozitíva. Ak nerátam tú bežnú dennú radosť z toho, že nesedíme v škole na zadku ale sme pri pacientoch.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára