štvrtok 3. apríla 2014

Goodbye Marec 2014

Keď si spätne premietnem tento mesiac, musím sa priznať, že mám rovnaký pocit ako po predošlom mesiaci. Akoby sa udialo priveľa vecí za krátku dobu. Neviem prečo mám tento pocit, možno je tomu skutočne tak a možno to len ja vnímam. Každopádne ale toho pre mňa veľa bolo a keď si spomeniem na prvé marcové dni a uvedomím si ako to bolo nedávno, tak sa mi až nechce veriť. Hneď na začiatku mesiaca som ešte behala po doktoroch, na prechádzky so sestrou a so psom, deň na to utekala do školy napísať dôležitý test. Ten týždeň nám umrel starký, utekala som domov, všetky veci okolo pohrebu, rodina, otcov príchod na poslednú chvíľu. Výlet s našimi do Popradu, obed, nový gauč na spanie v mojej izbe, ktorý sme s otcom skladali. Ďalší doktori, obed s našimi, výlet so psom k vodopádu. Po sto rokoch sme spílili hrušku na dvore, bola som dosť často s priateľom, bola som na obočí. Ocino odišiel do práce, my sme so sestrou zrušili koncert Horkýže Slíže. Výlet s priateľom a jeho kamarátmi na Štrbské pleso. Kešky, kešky, kešky, voľby, na ktorých som nebola, lebo si mama poranila nohu a utekali sme krvácajúc na pohotovosť. Dva týždne v škole. Zase doktori, oslava výročia s mojím milovaným, ktorá ma neskutočne prekvapila a prvý krát som mala pocit, že zažívam veci ako z rozprávky. Víkend doma s priateľom, sestrou, jej priateľom, mamou a psom. Výlety, kešky, kešky, kešky. Blúdenie na Čiernom Váhu, zamknutá rampa a obchádzka cez Štrbu, príchod tmy na hornej nádrži Čierneho Váhu, asi osem kliešťov, posledná neodlovená keška, lebo sa sestra s frajerom pohádali. Doktori a balenie na cestu späť do školy. Toľko môj život a popri tom som stihla aj pár iných vecí.

 
Tento mesiac bol okrem bohatých zážitkov bohatý aj na nové knihy, Erebos-a a Posledný súd som vyhrala v súťažiach, čo sa mne len tak hocikedy nepodarí, za tie som neskutočne vďačná. Zvyšné mi len tak padli do ruky za veľmi dobré ceny.


 

Menej som tento mesiac mala kníh prečítaných, nejako som sa tomu totiž nevenovala, podarilo sa mi však dočítať Vampírsku Akadémiu, ktorá je skutočne skvelá a rozhodne si niekedy dám re-reading celej série. 



Filmy som videla len štyri, S tebou mě baví svět sme pozerali s mamou a priateľom, je to predsa len taká klasika, ktorá musí aspoň raz do roka byť. Stážistov ma donútila pozerať sestra, ale bol to celkom dobrý film, ktorý pobaví a neurazí, aj keď mi to tesne pred koncom vypla, ale čo sa dá robiť, predsa len sú dnes tie konce už celkom predvídateľné. Znova sme si celá rodinka pozreli Frozen, lebo je to krásna rozprávka a ešte sa mi do toho zamotala Kúzelná opatrovateľka.



Seriály som oproti minulému mesiacu dala takmer na polovicu, nejako som sa ani nesnažila, hlavne som ich dopozerala cestou vo vlaku, keď v ňom bola elektrina. Videla som najviac častí z My mad fat diary, ktorý sa vyvíja celkom zaujímavo. Tiež päť častí z Greys Anatomy a Walking Dead. Po štyri časti z New Girl, Bates Motel, HIMYM, OUaT. Po tri časti z TBBT, Berlin Berlin a Bones, len dve časti z One Tree Hill a pomimo nových častí aj osem dielov zo Scrubs.



Nesmiem zabudnúť nabehané kilometre, ktoré tento mesiac pokorili tie predošlé, tento krát je to 1930 kilometrov, predsa len cestovanie do školy, veci okolo pohrebu, výlety a hneď sa to narapká.


Tento mesiac sme takisto znovu sprovoznili lovenie kešiek a podarilo sa nám ich uloviť pekných 33 kusov, 28 z toho bolo tradičných, 2 otáznikové, pričom jednu sme dali len tak bez lúštenia a 3 multikešky, jednu sme zvládli vyrátať doma, za druhou a treťou sme sa prešli. Chodila som dosť sama, ale takisto s priateľom, sestrou a jej priateľom. Plodný bol hlavne posledný víkend, za ktorý sme ich našli až 22. Takže sme prešli kopu pekných miest, pobili sa o to, kto nájde skrýšu prvú, ja som prešla cez poleno ponad rieku, pustila sa po zadku dolu strmým svahom. Proste neskutočné zážitky.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára