pondelok 17. februára 2014

Aktuálne seriálové dianie ¤ 5

Všimla som si, že v poslednej dobe najčastejšie uverejňujem tieto články, ak sa to tak dá povedať. Alebo aspoň, keď niečo pozerám a chcem to potom zapísať, uvedomím si, že som článok o seriáloch písala prednedávnom. A ja tu predsa nechcem písať každú blbinu. Nejako mi to však nedá a vždy po niečom čo sa mi vryje do pamäti musím zapísať, aby som to nedajbože nezabudla, alebo aby tie moje pocity nevybledli. Takže nech sa nikto nehnevá, nasleduje ďalšie vylievanie seriálovej dušičky. Seriálové P.S. ak by ste mali pocit, že sú tieto články preobrázkované, neľakajte sa. Ja len proste neviem odolať. Pretože keď pozerám tie seriály mieša sa vo mne neskutočne veľa pocitov, problém potom nastáva pri hľadaní vhodného obrázku, ktorých je vďaka weheartit. neskutočne veľa a ja sa potom neviem rozhodnúť, ktorý sem dať a ktorý nie. Vedzte, že už toto je pre mňa veľký kompromis. Možno raz začnem robiť články len s obrázkami so seriálov v snahe ukázať čo všetko sa mi honí hlavou.

Dokončiť druhú sériu American Horror Story pre mňa bola hračka. Neskutočne ma bavil príbeh, postavy, zápletky, takmer všetko povedala by som. Dokonca by som povedala, že je spomedzi všetkých doteraz odvysielaných sérií najhororovejšou a pre mňa najstrašidelnejšou. Skvelosť druhej série ma dokopala k tomu, aby som po ceste do školy pozrela polovicu tretej série a zvyšné časti dopozerala hneď ten večer na intráku. Hlavne potom som mohla všetky série porovnať. Čo sa týka príbehu Taissa a Evan, tak rozhodne vyhráva prvá séria, čo sa týka krvavosti a strašidelnosti je mojím favoritom dvojka. Tretiu sériu som dopozerala len kvôli Evanovi a opäť Taisse, ktorá v druhej sérii chýbala. Tá posledná bola podľa mňa bohužiaľ asi najslabšia zo všetkých, ale čo sa dá robiť, nič nemôže byť perfektné na sto percent. Teraz mi už ostáva len s napätím čakať na štvrtú sériu.

Popri maratóne AHS som stihla dopozerať prvú sériu One Tree Hill, kde som vlastne aj vedela čo sa stane, keďže som so sestrou chtiac -nechtiac pozrela niekoľko častí z druhej série. Aj tú som už načala a akurát len rozmýšľam, či tie časti, ktoré som už videla pozriem znova alebo vynechám. A taktiež odvtedy nepozerám so sestrou a radšej sa o tom ani nebavíme, aby mi niečo neprezradila a mne sa nevytratilo čaro z pozerania. Čo sa týka ukončenia prvých sérií, taktiež som dokončila Berlín, Berlín. Nasmiala som sa, v istých momentoch nemohla prestať púšťať ďalšie časti, takmer plakala a napokon tŕpla ako to celé skončí. A veruže skončilo skvele, posledná časť nemala chybu a ja sa s radosťou pustím do ďalšej série.

Opäť sa nám na scénu vrátilo Walking Dead, ktoré malo z mojich seriálov jednu z najdlhších prestávok a medzi ostatnými divákmi to bolo asi jedno z najočakávanejších pokračovaní na ktoré sa čakalo. Ja úprimne som z prvej poprestávkovej časti nebola veľmi nadšená, aj keď som na ňu počula len dobré. Mne prišla nudná a trochu o ničom. Zase som zbytočne dúfala, že prídeme o hlavnú postavu, ale nestalo sa tak. Možno nabudúce.

Na záver by som chcela dať do pozornosti My mad fat diary, ktoré začína už zajtra!! Po tom, ako sa skončila prvá séria sa na tú druhú nehorázne teším. (Hneď po skončení prvej som šialene pátrala po tom, či vôbec druhá séria bude, nejakú dobu som to nevedela zistiť a keď sa novinka o druhej sérii napokon prevalila, začala som takmer rátať dni a už je to tu!) Neskutočne sa teším. Taktiež naVikingov, ktorí začínajú koncom mesiaca (a trochu ma na konci sklamali, tak to snáď napravia!) a Bates Motel, na ktorý sa môžeme tešiť myslím v marci. Juchachúúú. Ja sa teraz idem vrhnúť na Arrow, kde už som pekných pár častí pozadu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára