sobota 14. decembra 2013

Sbírání listí (6)

 
Posledný update tejto peknej série pred tým, ako ju definitívne ukončíme a vyhlásime cieľ za splnený alebo nesplnený. Tieto dva týždne to veru nebolo bohviečo, ale predsa len lepšie ako nič.

Podarilo sa mi dočítať

Akadémiu Evernight a jej 284 strán, ktoré mi do konca ostávali

posunúť sa o 200 strán v knihe Ohnivý Anděl, ktorá dúfam neskončí tak rýchlo (pretože je skvelá a ja už teraz viem, že keď sa zmierim s poslednou stranou, tak sa pustím do ostatných kníh od Yrsy)

a popasovala som sa aj so 70 stranami z knihy Na počiatku bolo koleso (ktorá dúfam skončí už čoskoro, lebo dosť často sa sama seba pýtam, prečo to vlastne rovno nevymažem).

Dokopy je to proti minulým zhrnutiam, úbohých 554 strán.

Keď to porátam s predošlými číslami:
28. 9. - 512 strán
12.10. - 568 strán
26. 10. - 795 strán
16.11. - 1835 strán
30. 11. - 735 strán 
14. 12. - 554 strán
-------------------------
4 999 strán
 Takže mi ostáva ešte 501 strán, ak dobre počítam (bez kalkulačky!!),
aby som zvládla pokoriť level 4.

2 komentáre:

  1. Obdivujem to, keď niekto vie tak rýchlo a veľa čítať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och ďakujem :) ale tak ako kedy, dakedy prečítam knihu za deň, keď mám čas a dakedy dva týždne nič :)

      Odstrániť