nedeľa 4. augusta 2013

Happy moment ¤ 12

Život je plný radosti. Aj keď niekedy mám pocit, že niekedy to tak nie je, ale rozhodla som sa, že raz za týždeň si nájdem minimálne jednu vec, ktorá mi urobila radosť. Aby som si pripomenula, že sa musíme tešiť aj z maličkostí. 

Knihy

 http://data.whicdn.com/images/69114344/large.jpg

Pre mňa je leto obdobím, kedy sa znova uchyľujem k rýchlemu hltaniu kníh. Keďže v tomto čase som najčastejšie doma, ide hlavne o knihy z knižnice. Čo na tom, že doma v poličke sa mi kopí kopa nových neprečítaných kníh. Knižnica má prednosť, pretože tie treba vracať, aby ich mohli čítať ostatné decká. Áno decká, pretože ja stále chodím do detskej časti (ale nemôžem za to, že všetky dobré knihy sú tam!!) a nevadí mi to. Takže, aby mohli knihy kolovať medzi nami aj cez prázdniny, musím ich nie čítať, ale doslova hltať. Nieže by mi to vadilo...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára