nedeľa 28. júla 2013

Happy moment ¤ 11

Život je plný radosti. Aj keď niekedy mám pocit, že niekedy to tak nie je, ale rozhodla som sa, že raz za týždeň si nájdem minimálne jednu vec, ktorá mi urobila radosť. Aby som si pripomenula, že sa musíme tešiť aj z maličkostí. 

Leto pri jazere

http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2012/202/a/3/a_summer_song_by_ineedchemicalx-d581q8e.jpg

Byť s osobou, ktorú milujete nadovšetko je niečo úžasné. Hlavne v lete, keď nás nemusí trápiť škola, dlhé odlúčenie a nekonečné cestovanie, aby sme mohli byť spolu aspoň chvíľu. Spolu si gazdujeme v malom stánočku pri Teplom Vrchu, snažíme sa neliezť si na nervy, počúvať jeden druhého a nerobiť si prieky. Lebo on ma musí búchať po tom zadku, aj keď vie, že to neznášam a ja ho musím podpichovať aj keď viem, že z toho bude nervózny. Ale aj o tom sú vzťahy, nielen o dokonalosti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára