nedeľa 30. septembra 2012

Happy moment ¤ 7

Život je plný radosti. Aj keď niekedy mám pocit, že niekedy to tak nie je, ale rozhodla som sa, že raz za týždeň si nájdem minimálne jednu vec, ktorá mi urobila radosť. Aby som si pripomenula, že sa musíme tešiť aj z maličkostí.

 

Bratislavské krčmy v Starom meste


Boli sme sa konečne so spolubývajúcou z izby oproti prejsť po námestí. A ja som zistila, že presne to mi chýbalo, aby som našla dôvod, prečo som vlastne tu. Staré mesto je pre mňa niečo nádherné, ja by som tam normálne aj bývala, niekde v zašitej uličke. Nie ako priamo na ulici, ale niekde, za tajnými dvierkami. A čo mi udrelo do oka ako melón bola ulica, kde boli takéto "krajinkové" krčmy. A ja raz, keď sa odhodlám a našetrím dosť peňazí, do nich vôjdem. Raz...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára