nedeľa 12. augusta 2012

Project X | Projekt X


Tři studenti střední školy se pokusí vylepšit si reputaci ve škole. Dostanou nápad, který nejdřív vypadá nevinně. Uspořádají večírek, na který nikdo nezapomene, ale už nejsou připraveni na to, co po něm následuje. Informace se rychle šíří, protože sny jsou zničeny, záznamy jsou poškozeny a legenda je zrozena. „Projekt X“ je varováním pro rodiče a pro policii po celém světě.


Tušila som o čom to bude. Netušila som, že to bude také... no dobre amatérske to má byť, alebo to aspoň má tak vyzerať, ale akosi takýmto filmom nemôžem prísť na chuť. Nepáčilo sa mi Paranormal Activity a toto takisto nie, aj keď musím priznať, že na rebríčku blbosti toto bolo jednoznačne lepšie a malo to v sebe viac života. Už by som si však tento film nepozrela ani náhodou, to už radšej Project X s Helen Hunt, kde testovala opicu.

Hodinu a pol sa pozerať na to, ako sa banda teenagerov opíja, to si radšej zájdem v piatok večer do mesta. Nebude tam síce tak veľa ľudí, ale efekt bude podobný, len sa pritom budem môcť opiť. Vlastne ani neviem, čo by som k tomuto filmu napísala, mne sa nepáčil a bodka. A aby toho nebolo dosť, ešte na mňa vytiahli aj trpaslíka a nie hocijakého ale agresívneho trpaslíka. Nenávidím ich. Hlavne nie tohto, je taký protivný!

Jediný svetlý bod mu však musím priznať a to psa, ten bol podľa mňa na všetkom úplne najlepší a bez neho by ten film bol úplne o niečom inom. Nech žijú párty psy a ja idem pozerať lepšie filmy.

Pes si tú jednu zaslúži.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára