nedeľa 12. augusta 2012

Happy moment ¤ 1

Život je plný radosti, nie? Aj keď niekedy mám pocit, že ani nie, ale rozhodla som sa, že raz za týždeň si nájdem minimálne jednu vec, ktorá mi urobila radosť. Aby som si pripomenula, že sa musíme tešiť aj z maličkostí.

 

Písničky z balady pri banditu

Kedysi dávno bola natočená Balada pro banditu. Muzikál s Miroslavom Donutilom, ktorý sa u nás pozeral od detstva. Vlastne, teraz si tak uvedomujem, že nebol jediný, počas vianočného upratovania nám hráva Na skle maľované a v dobre "hippie" sme si spievali pesničky z Hair. Toľko o našich minizvykoch. 

Nedá mi ale nespomenúť, že tento muzikál sme dlhé roky mali len na videokazete, ktorá sa však stala bezvýznamnou potom, čo naše video odišlo do elektro-neba. O niečo neskôr sme stratili cd, na ktorom boli naspievané pesničky z tohto muzikálu. Nie obyčajný soundtrack, toto boli piesne prespievané a krásne! Dlho, dlho sme boli bez balady...

O niečo neskôr, keď som sa ako tak naučila robiť s internetom, a po pár prehľadaných mesiacoch sa mi podarilo stiahnuť film. Musela som si ho hneď pustiť, ako som pozerala prišla ku mne celá rodina. Pozerala som ho na počítači, tak sestra sedela vedľa mňa na stoličke, mama na posteli a otec dokonca na sestrinom písacom stole a pozerali sme, všetci spolu. Spomínam na to, pretože sme málokedy takto spolu, všetci. 

Pár rokov (skutočne rokov!) som potom hľadala to stratené cd, doma, u babky aj na nete. Nič. Pred pár dňami som si tak na to znova spomenula. A našla som. Neviem prečo, som dovtedy nachádzala len verzie na kúpenie, alebo len tie povystrihované z muzikálu, neviem. Zrazu tu však predo mnou bolo cd. To cd, ktoré som hľadala! Už ho počúvam tretí deň stále dookola.


Nie je to práve hudba, ktorá by práve lámala rebríčky hitparád, ani nič čo by sa dalo počuť na diskotéke, ale možno sa nájde niekto, kto si ich tak ako ja vypočuje rád.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára