nedeľa 12. augusta 2012

12. 8. 2012

Myslím, že som to potrebovala. Presťahovať sa, svoje slová, spomienky a všetko, niekam inam. Niekam, kde o mne nebude nik vedieť, niekam, kde mi bude radosť písať, niekam, kam sa budem rada pozerať, a vždy pri pohľade na tú stránku uvidím časť zo seba samej. Hovorím len o blogu, ale pre mňa je to možnosť, ako dať von na svetlo božie to, čo si myslím, aby to neostávalo len v mojej hlave, ale aby si to snáď raz niekto prečítal, zamyslel sa...alebo zasmial.

Už tretí deň mám takú voľáku nijakú náladu. Nechce sa mi nič robiť, dokonca ani čítať. Nerada čítam, keď mám zlú náladu, neviem prečo. Proste len vtedy nechcem pomedzi príbehy hrdinov vnímať vlastné pocity, pretože ak sú ľudia, ktorým kniha pomôže odreagovať sa v zlých časoch, tak u mňa to neplatí. Akosi sa nedokážem sústrediť.

Takže som celý deň klikala na Farmu, mám pocit, že tie akcie sú tam voľáko často a ja tam sedím tiež väčšinu svojho času... to chce zmenu, ináč to nevidím. Raz za čas je to ok, ale stále, asi nie. Takisto som neviem koľko hodín presedela za pc, pozrela som film a hlavne som sa hľadala. Teda, hľadala som niečo, ako by mal vyzerať môj blog, miesto kam toto všetko uložím, len som to akosi nevedela nájsť. Až teraz akosi uprostred noci. Snáď mi to vydrží. Pretože toľko designov, koľko som vyskúšala dnes za tých pár hodín som hádam za celý život nie.

Mám chuť písať. Dostať to zo seba. Ale teraz by to bola len kôpka nesúvislých odsekov, tak v správnom mieste prestávam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára