piatok 13. apríla 2012

13. 4. 2012

Keby dnes ráno krava angličtinárka nepovedala, že today is Friday 13th :D tak by o tom polka triedy ani nevedela a bol by kľud. Ale vďaka nej sa potom polka dňa vliekla v znamení viet - ALe viete, dnes je Piatok trinásteho, nemám svoj deň a bla bla podobné kecy, ktoré aj tak nikoho nezaujímajú, tobôž nie učiteľky, ktoré Vás práve chcú vyvolať z niečoho, čo samozrejme neviete.
Bože ale aké mám ja šťastie. Ani jeden z týchto dvoch dní plných hrôzy ma neskúšali (ak nerátam slovinu, kde som jedinú vec, ktorú som nevedela odpísala z netu - Bohu vďaka za net v mobile a dnes z toho dostala jednotku, a nemčinu, ktorú som vedela :D Šak som nejaký ten prekladač :D ) a tak som vyviazla bez pätoriek...našťastie. Ale ako sa hovorí, že na každého raz dôjde, aj na mňa došlo a seriózne vážne sa už aj pozerám do kníh, resp. do tém, ktoré máme. Predsa len, nechcem maturovať v Septembri... teda... ak mi trieda ospravedlní tie 4 dni, na ktoré nemám ospravedlnenku, lebo som stratila študentský :P Ale, to nejako dám. Horšie je na tom sestra so stovkou (asi trochu viac) vymeškaných hodín a 5 z matiky... ale verím, že to dá. Nebude hádam jediná z rodiny, ktorá to nedá na prvý pokus...bože to by bolo zase rečí...
Och :) a môj Piatok trinásteho sa vyvíja nanajvýš dobre. Jednotka z tej sloviny, triednu som prežila, ucvičená som na smrť no a aby toho nebolo málo, aj večer vyšiel podľa mojich predstáv... Čo viac si človek môže priať... asi už len sprchu a šup šup na vlak... I´m so excited! :) To viete, život je hneď krajší, keď je človek zamilovaný a že to niekedy fakt stojí za to... aj za tie prebdené noci... nakoniec TO príde...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára